Pages

2008. november 21., péntek

19,) Fekete retek mézzel - torokfájásra



Az ősz és a hidegebb idő beköszöntével a mi konyhánk elmaradhatatlan "dísze" a képen látható finomság. Elkészítése pofon egyszerű és köhögésre tényleg nagyon hatásos.
Tehát:
 Veszünk egy fekete retket, amelyet kivájunk úgy, hogy kb. 1 cmnyi széle maradjon, majd a gödörbe mézet töltünk.
 Ajánlatos alá kistányért, tálkát tenni, mivel a méz  kiszívja a retek levét, ezáltal a folyadék mennyisége megnő, ami túlcsordul a retken.
 Egy napot állni hagyjuk. 
Valaki ezt hűtőben teszi, mi nem. 
Másnap kanalazhatjuk a vitamindús mézet, majd kiürülve az üreget újratölthetjük. 

Egészségünkre!:)

5 megjegyzés:

Ági írta...

Ez most jól jött, sosem hallottam róla. Köszönöm!

Ágnes

Névtelen írta...

Megerősítem az Ágit,tényleg kitünő.
Ám nem vagyok benne biztos egy zsúfolt irodában nem orrolnak-e rád,miután rendkivül szélgerjesztő
Örültem:Jozsi

Hanna írta...

Kedves Józsi!
E hatásról nekem nincs tudomásom, ha mégis van, akkor a zsúfolt irodásoknak sorry :)

Névtelen írta...

Kipróbálom,köhögés csillapitására. Napi adag amennyi levet egy retek kienged magából ?

Névtelen írta...

Kedves Hanna! Szeretnék veled kapcsolatba lépni, de a jazminhanna@citromail.hu címről "Címzett ismeretlen" visszajelzést kaptam. Írj kérlek az evkerekreceptek_kukac_gmail.com címre. Üdv: Réka